Obchodní podmínky
Všeobecné záruční podmínky
Hlavním cílem OPTIMATCZ s.r.o. je jak prodejní, tak poprodejní pomoc. Obzvláště si ceníme zákaznické podpory během celého životního cyklu , a to jak během záruční doby, tak i po ní. Kvalifikovaná zákaznická podpora je naším klíčem k úspěchu. Disponujeme velkým skladem náhradních dílů a vlastními sklady, což zajišťuje vysokou dostupnost zboží. Na servisní hovory obvykle odpovídáme do 24 hodin .
Vážíme si zásad, a proto máme transparentní záruční podmínky , které byste si měli před odesláním reklamace přečíst, aby pomohly problém rychle vyřešit.
1. Záruka výrobce je při profesionálním použití poskytována po dobu 12 měsíců od data nákupu a záruční doba se rovná záruční době. V případě nákupu a spotřebitelského použití však platí 24 měsíců od data nákupu.
2. Během záruční doby jsou odstraněny vady vzniklé výrobními chybami nebo vadami materiálu .
3. Opravy jsou prováděny co nejrychleji , avšak doba opravy by neměla přesáhnout 60 pracovních dnů ode dne předání stroje do servisu v sídle společnosti. Tato lhůta může být prodloužena v případě nutnosti dovozu dílů ze zahraničí. Vždy vynaložíme veškeré úsilí, abychom váš stroj opravili co nejrychleji.
4. Pokud nelze zařízení opravit v záruční době, má zákazník právo na výměnu zařízení za nové nebo vrácení peněz.
5. Podmínkou převzetí zařízení do servisu u OPTIMATCZ s.r.o. je vyplnění reklamačního listu s podrobným popisem závad, dodání stroje v kompletním stavu spolu s dokladem o koupi a vytištěným reklamačním listem.
6. Reklamující se zavazuje vrátit stroje a nářadí v čistém a uklizeném stavu a ve stavu, který umožní bezproblémové zahájení nezbytných oprav. V případě nesplnění této povinnosti může servisní středisko účtovat reklamující osobě dodatečný poplatek, jehož výše bude reklamujícímu sdělena před zahájením opravy servisním střediskem.
7. V případě záručních oprav prosím doručte zařízení v originálním obalu, aby byla zajištěna řádná přeprava zařízení .
8. Garant neručí za zničení nebo poškození produktu vzniklé nevhodným zabalením nebo zajištěním produktu kupujícím při přepravě. Web nepřijímá zásilky na dobírku .
9. Po projednání reklamace služba kontaktuje zákazníka na základě údajů uvedených v reklamačním formuláři.
10. Uživatel ztrácí záruku v případě:
10.1. demontáž nebo úprava stroje zásahem třetích osob nebo osob
10.2. Nesprávná montáž, údržba, skladování a přeprava stroje
10.3. mechanické, chemické, tepelné poškození
10.4. použití v rozporu s návodem k obsluze a zamýšleným použitím
10.5. provoz zařízení bez příslušenství doporučeného výrobcem (např. odsávání)
10.6. prohlášení, že zařízení bylo stále v provozu poté, co se objevily příznaky závady
11. Záruka se nevztahuje na :
11.1. výměna dílů, které se přirozeně opotřebovávají (a spotřební díly a materiály), např. stykače, pojistky, vřetena, nápravy, klouby, těsnění, těsnění, O-kroužky, olejová těsnění, čerpadla chladicí kapaliny, koncové spínače, tepelná ochrana (atd.), ložiska, napájecí kabely, brusné a řezné kotouče, hnací kabely, držáky nářadí, vrtačky, vrtačky, maziva,
1 ch.is. poškození způsobené výbojem blesku nebo poruchou napěťové instalace.
11.3. poškození v důsledku přetížení zařízení v důsledku nadměrného a/nebo nesprávného používání
11.4. nesprávné připojení napájecích instalací (elektrických, pneumatických, hydraulických), např. elektrovřetena s výměnou nástroje nepřipojená ke kompresoru se sušičkou
12. Garant si vyhrazuje právo účtovat reklamujícímu manipulační náklady spojené s provedením expertizy a dopravy, pokud je reklamovaný produkt funkční nebo na poškození se nevztahuje záruka. V takovém případě bude Zájemci účtován manipulační poplatek ve výši nákladů Ručitele.
13. Záruka neopravňuje kupujícího k uplatnění nároku na náhradu ušlého zisku nebo dodatečných nákladů vzniklých poškozením zařízení.
14. Po opravě bude reklamované zboží zasláno zpět na náklady Garanta.
15. Záruka na CO2 skleněné trubice je 3 měsíce.
16. Všechny CO2 lasery musí být uzemněny.
17. Vyložení stroje a jeho umístění v místnosti, ve které má pracovat, je odpovědností kupujícího. Za přípravu elektrického připojení ke stroji odpovídá kupující.
18. Nelze-li stroj opravit v provozovně kupujícího, je kupující odpovědný za odstranění stroje z místnosti a jeho naložení, jakož i za jeho následné vyložení a umístění zpět do místnosti.
19. Parametr popisující pracovní pole u CNC frézek je dráha, kterou je schopno urazit elektrovřeteno v osách X a Y - tj. šířka a délka dráhy elektrovřetena v těchto osách. V případě hybridního stolu (vakuové a T-drážky) je součástí pracovní plochy i plocha uchycení T-drážek, např. frézka s pracovní plochou 1300mm x 2500mm je schopna urazit vzdálenost v ose x 1300mm a v ose Y 2500mm.
Pracovní výška u CNC frézek se nerovná světlosti portálu (osa Z) a závisí na výšce obrobku a délce frézy.
20. U číslicově řízených strojů je nutné nouzové napájení řídicí jednotky po dobu minimálně 5 minut.
21. Požadavky zákazníka při nákupu CNC stroje:
• Zákazník je povinen poskytnout provozovateli pracovní stanici s přístupovými zónami v souladu s normou PN-EN 848-3:2013-04
• Nezbytnou doplňkovou možností je bezpečnostní oplocení CNC stroje - není zahrnuto v ceně stroje. To je odpovědností klienta. Plot může být fyzický, tedy tzv. "plot" nebo např. optický při použití bezpečnostních zábran. Se souhlasem a platbou klienta nainstalujeme vybrané řešení. Cena je stanovena individuálně v závislosti na místě skladu a modelu stroje.
• Elektrické připojení se zásuvkou 3x400 V + 10 m kabelu 5x4 mm čtvercový
• Šroubový kompresor se sušičkou s pracovním tlakem 8 bar. a výkon 300 l/min
• Zařízení pro odsávání pilin nebo odstraňování prachu splňující požadavky:
◦ Připojení - obvykle 100 mm (125, 150, 200 nebo 250 mm - u větších strojů)
◦ PRŮTOK: 3900 m3/h,
◦ VAKUUM NA TRYSCE: 2500 Pa,
◦ RYCHLOST NA TRYSCE: 35m/s
• Stroje AES jsou konfigurovány tak, aby vyhovovaly specifickým potřebám zákazníka. Pokud v době objednávky zákazník neuvede potřebu použití dalších vyměnitelných jednotek v budoucnu, není možné stroj upravovat u zákazníka.
22. Ve věcech neupravených těmito předpisy se použijí ustanovení občanského zákoníku.
23. Záruka na zakoupené stroje platí pouze v České republice a na Slovensku.
24. Záruční podmínky mimo Českou a Slovenskou republiku se sjednávají individuálně.
Statut
Barevné odstíny produktů prezentovaných v internetovém obchodě se mohou lišit od skutečných v závislosti na nastavení a kalibraci monitoru! Parametry stroje jsou podobné v závislosti na typu a konfiguraci stroje. Pro podrobnější informace kontaktujte zákaznický servis. Skutečný vzhled produktu se může mírně lišit od vyobrazení na fotografiích.
1. Internetový obchod na adrese www.optimat.cz provozuje společnost OPTIMATCZ s.r.o. se sídlem v Horním Němčí 156 NIP 6342915912.
2. Pro případné spory ze smlouvy je příslušný soud místně příslušný podle sídla společnosti OPTIMATCZ S.R.O. .
3. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
4. Obsah internetové nabídky umístěné na stránkách www.optimat.cz nepředstavuje obchodní nabídku ve smyslu občanského zákoníku (§ 66 a § 543) .
5. Ceny zboží uvedené v českých korunách a nezahrnují DPH.
Zadání objednávky
1. Internetový obchod prodává zboží prostřednictvím internetu.
2. Objednávky jsou přijímány prostřednictvím:
- webové stránky www.optimat.cz ,
- objednávky podané e-mailem nebo telefonicky.
Po zadání objednávky je zákazník telefonicky informován, že byla přijata.
3. OPTIMATCZ s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, zejména takové, která neobsahuje e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, na které lze objednávku potvrdit.
4. Nákup v internetovém obchodě může provádět každá zletilá fyzická osoba nebo právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity.
5. Objednávky lze zadávat 7 dní v týdnu.
6. Jakmile je objednávka zadána, zákazník ji nemůže zrušit.
7. Objednávka je přijata k realizaci, jakmile je Zákazník informován o potvrzení zadané objednávky zaměstnancem OPTIMATCZ s.r.o. .
8. Pro všechny nákupy strojů je vyžadována záloha ve výši 50 %. Termín plnění objednávky je v souladu s objednávkou, není však závislý na OPTIMATCZ s.r.o. .
9. OPTIMATCZ s.r.o. si vyhrazuje právo změnit termín dodání stroje nebo zařízení v případech, které společnost nemůže ovlivnit, např.:
- stroj je poškozen během přepravy před dodáním,
- výrobce nebo dodavatel posune termín dodání stroje
10. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách, nezahrnují DPH a náklady na dopravu. Lze je domluvit i jednotlivě.
11. Na žádost zákazníka je vystavena faktura s DPH.
12. Zboží zůstává až do uhrazení platby majetkem prodávajícího OPTIMATCZ s.r.o. .
13. Za vykládku dodaného zboží v místě určeném zákazníkem odpovídá zákazník.
14. Obchod si vyhrazuje právo měnit ceny nabízeného zboží, zavádět nové zboží do nabídky obchodu, provádět a rušit akční akce na webových stránkách obchodu nebo zavádět jejich změny. 15. Zadání objednávky se rovná přijetí těchto Pravidel.
Plnění objednávky
1. Doba vyřízení objednávky závisí na možnostech výrobce a také na druhu dopravy. V případě okolností, které znemožní úplné nebo dočasné dokončení objednávky, si OPTIMATCZ s.r.o. vyhrazuje právo prodloužit lhůtu pro vyřízení objednávky nebo odstoupit od smlouvy a zavazuje se o takové situaci neprodleně informovat objednatele.
2.
OPTIMATCZ s.r.o. nabízí stroje , které prodává na individuální objednávku (zákaznická objednávka ) .
4. Doba výroby strojů vyrobených na individuální objednávku může být prodloužena nebo zkrácena z důvodů mimo kontrolu OPTIMATCZ s.r.o. .
5. Kupující je povinen prohlédnout dodané zboží a jeho kompletnost při převzetí. Viditelné a zjevné vady je Kupující povinen reklamovat písemně neprodleně, nejpozději však do 5 dnů od převzetí, jinak nebude nahlášení akceptováno. To platí i pro množstevní reklamace a dodání dalšího zboží. Skryté vady je nutné nahlásit ihned po jejich zjištění. Datum zjištění závady by mělo být zdokumentováno. V případě pozdní reklamace zanikají záruční nároky Kupujícího.
6. V případě nevyzvednutí oznámeného zboží bude po uhrazení vzniklých nákladů zákazníkem uskutečněno opětovné dodání. V případě neuhrazení výše uvedených nákladů do 3 dnů od výzvy Zákazníka e-mailem na adresu, ze které byla přijata objednávka, bude transakce stornována a Zákazníkovi budou účtovány náklady na doručení a převzetí zboží.
Použité stroje
Technické údaje a fotografie použitých strojů se mohou lišit od skutečného stavu. Před nákupem se prosím seznamte se skutečným stavem a stroj prohlédněte. Použité stroje se prodávají bez záruky. Nákup použitých strojů představuje přijetí předpisů.
Reklamace a vrácení zboží
1. Spotřebitel může dle zákona ze dne 30. května 2014 „o právech spotřebitele“ odstoupit od smlouvy o zakoupeném zboží do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. OPTIMATCZ s.r.o. vrátí cenu zakoupeného zboží na účet zákazníka - za předpokladu, že zboží bude zasláno na uvedené místo v České republice spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy. Náklady na dopravu a vrácení jsou nevratné. Vrácení zaplacené ceny je možné pouze v případě, že zboží nebylo použito či jakkoli poškozeno a je v původním obalu spolu s doklady prodávajícího přiloženými ke zboží.
Právo na vrácení se nevztahuje na produkty, u kterých je uvedeno, že jsou vyrobeny na individuální objednávku nebo u kterých byla změněna velikost na přání zákazníka.
2. Na veškeré zboží dostupné v obchodě se vztahuje záruka výrobce, v souladu s podmínkami uvedenými v záručních podmínkách. Pokud je v záruční době zjištěna závada, zákazník by měl tuto okolnost nahlásit společnosti OPTIMATCZ s.r.o. na adrese servis@optimat.cz . Reklamace bude zohledněna až po předložení faktury – uschovejte si prosím doklad o koupi.
3. Veškeré reklamace jsou posuzovány do 14 pracovních dnů od jejich obdržení. Vadné zboží bude opraveno nebo vyměněno. Není-li oprava možná, vrátí obchod kupujícímu cenu produktu nebo mu nabídne jiné zboží dostupné v obchodě na výběr.
4. Reklamace rozdílů ve vzhledu objednaného a převzatého zboží, vyplývající z rozdílů v nastavení parametrů monitoru zákazníka, zejména rozdílů v barvách a odstínech produktů, nezakládá důvod pro vrácení zboží.
5. Zákazník je povinen zásilku otevřít a při doručení zkontrolovat, zda produkt nemá viditelné poškození a odpovídá objednávce. Pokud je produkt poškozen nebo neodpovídá objednávce, má zákazník právo zásilku nepřevzít a kurýr je povinen sepsat škodní protokol s popisem poškození nebo uvedením nesprávného produktu, data a podpisu kurýra. Internetový obchod www.optimat.cz by měl být na takovou situaci upozorněn zasláním e-mailu na adresu:obchod@optimat.cz Kontrola zásilky při převzetí je nezbytnou podmínkou pro případné reklamace ze strany Zákazníka na poškození, nesprávné zboží nebo ztrátu zásilky během přepravy.
6. Vrácení prosím zašlete na vlastní náklady na adresu společnosti OPTIMACZ s.r.o. Horní Němčí 352,68764 Osobní údaje získané během provozu obchodu jsou důvěrné a dostatečně chráněny proti přístupu třetích osob, v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997. „O ochraně osobních údajů“. Zákazník má v souladu se zákonem právo do svých údajů nahlédnout, opravit je a požádat o ukončení jejich zpracování.
7. V případě neuhrazení finančních závazků vůči OPTIMATCZ s.r.o. ztrácí zákazník právo na záruku.
Servisní služby
Servisní technik navštíví zákazníka za účelem provedení servisu: oprava obráběcího stroje, zaškolení, kontrola, diagnostika závad (popsáno níže nebo dle protokolu a individuálních ujednání).
1. Délka servisu 3-4 hodiny.
2. Každou další hodinu práce servisního technika hradí klient ve výši 600 CZK bez DPH.
3. Pro rychlé poskytnutí služby je zákazník povinen splnit následující podmínky:
- stroj je v závodě mimo provoz
- stroj je vyčištěný a uklizený
- okolí umožňuje volný přístup ke stroji
- servisní technik má k dispozici pomocnou osobu
- teplota v závodě je > 15 stupňů C
4. Platba bankovním převodem 14 dní po dokončení služby
Soubory cookie, provozní data a remarketing.
1. Poskytovatel služeb zpracovává údaje obsažené v souborech cookie, když návštěvníci používají webovou stránku internetového obchodu. Cookies jsou textové soubory uložené v počítači návštěvníka při používání Internetového obchodu. Mechanismus cookies neslouží k získávání osobních údajů návštěvníka – cookies identifikují webový prohlížeč na konkrétním počítači, nikoli osobu. Tyto soubory umožňují přizpůsobení Internetového obchodu potřebám Uživatelů Služby a vytváření statistik zobrazení pro podstránky Internetového obchodu. Správce používá soubory cookie, pomocí nástroje Google Analytics, ke shromažďování informací souvisejících s používáním webové stránky:
2. Označení identifikující konec telekomunikační sítě nebo IT systému používaného návštěvníkem webové stránky.
3. Informace o zahájení, ukončení a rozsahu každého užívání služby Příjemcem služby poskytované elektronicky.
4. Informace o tom, jak Příjemce služby využívá služby poskytované elektronicky.
5. Poskytovatel služeb internetového obchodu využívá remarketingovou službu Google Adwords (reklama zaměřená na chování) poskytovanou společností Google Inc. („Google“), se sídlem na adrese 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Behaviorální reklama také využívá cookies (tracking cookies) a je založena na pozorování chování návštěvníků Internetového obchodu za určité časové období. Behaviorální reklama zkoumá charakteristiky chování návštěvníků analýzou jejich aktivit (opakované návštěvy stránek, klíčová slova, tvorba webového obsahu atd.) za účelem vytvoření jejich profilu a zobrazování reklam přizpůsobených jejich očekávaným zájmům, i když navštíví jiné webové stránky v reklamní síti Google.
Výše uvedené předpisy jsou účinné od 1. ledna 2010.
Informační doložka
1. Podle čl. 13 sec. 1 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - dále jen: GDPR, Vás informujeme, že správcem vašich osobních údajů je SCHIANMS. Chorzowska 150, 40-101 Katovice.
2. V souladu s platnými předpisy jsme jmenovali pověřence pro ochranu osobních údajů, kterého lze kontaktovat:
- poštou na adresu: OPTIMATCZ s.r.o. Horní Němčí 156,68764
- e-mailem: obchod@optimat.cz
3. Osobní údaje získané v souvislosti s uzavřením smlouvy s Vámi budou zpracovávány pro následující účely:
- související s realizací s vámi podepsané smlouvy/objednávky,
- související s vymáháním případných nároků a náhrad,
- reagovat na vaše dopisy, žádosti, stížnosti a dotazy,
- poskytování odpovědí v probíhajících řízeních.
4. Právním základem pro zpracování vašich údajů je:
- nutnost splnit smlouvu, vyřídit objednávku nebo na vaši žádost učinit opatření před uzavřením smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR),
- nutnost splnit zákonnou povinnost správce (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR),
- nezbytnost pro účely oprávněných zájmů sledovaných správcem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
5. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, avšak nezbytné k uzavření a plnění smlouvy/objednávky.
6. Osobní údaje získané od vás mohou být přeneseny:
- subjekty zpracovávající je naším jménem a
- orgány veřejné moci nebo subjekty oprávněné získávat údaje podle platných právních předpisů, např. soudy, orgány činné v trestním řízení nebo státní instituce, pokud podají žádost na základě vhodného právního základu.
7. Vaše údaje nebudou předávány do třetích zemí.
8. Doba zpracování Vašich osobních údajů závisí na účelu, pro který jsou údaje zpracovávány. Doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy, se počítá na základě následujících kritérií:
- doba trvání smlouvy,
- zákonná ustanovení, která nás mohou zavazovat ke zpracování údajů po určitou dobu,
- období, které je nezbytné k obraně našich zájmů.
9. Dále vás informujeme, že máte právo:
- přístup k vašim osobním údajům,
- požadovat opravu vašich nesprávných osobních údajů a doplnění neúplných osobních údajů,
- požadovat výmaz svých osobních údajů, zejména pokud odvoláte souhlas se zpracováním, když neexistuje jiný právní základ pro zpracování,
- požadovat omezení zpracování vašich osobních údajů,
- vznést námitku proti zpracování vašich údajů z důvodu vaší konkrétní situace, v případech, kdy vaše údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu nebo pro účely přímého marketingu,
- přenést své osobní údaje,
- podání stížnosti u dozorového úřadu pro ochranu osobních údajů, tedy předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
10. V rozsahu, v jakém jsou vaše údaje zpracovávány na základě souhlasu, máte právo svůj souhlas se zpracováním údajů kdykoli odvolat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování prováděného na základě vašeho souhlasu před jeho odvoláním. Svůj souhlas můžete odvolat zasláním prohlášení o odvolání souhlasu na naši poštovní nebo e-mailovou adresu.
11. Informujeme vás, že nepoužíváme automatizované systémy rozhodování.